Väldig nöjd.

Ikväll är det en fest som jag egentligen måste vara på, eller åtminstone verkligen borde vara på. Jag kände dock att jag verkligen inte ville, att jag hellre skulle springa på en tvåhundra meter bädd av glödande kol - för att nämna ett exempel på hur ogärna jag ville. Istället så beslutade jag mig för att ordna myskväll med mig själv genom att laga den mest fantastiska middag* och avnjuta den tillsammans med massor, och då menar jag massor, av levande ljus.

Det låter kanske inte som en höjdarkväll för alla som istället uppskattar att dricka, spy och däcka - men det är okej. Vi är alla olika.


*Citronkyckling med ungsbakade hericoverts, morötter och tomathalvor**
**Tricket att få tomathalvorna goda är att krydda dem med citronpeppar. Lite annuendagstips för er som vandrat i ovisshet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback