Ont.

Jag har aldrig blivit misshandlad, något som jag ser som en positiv livserfarenhet - först och främst för att jag inte gillar när det gör ont vilket jag har förstått att just misshandlingar ofta gör. Ikväll, och de senaste kvällarna har det dock känts som om någon har misshandlat min insida, eller i alla fall så som jag tänker mig att en misshandel skulle kännas. Och jag måste erkänna att jag inte gillar den känsan något vidare.

Vad som gör det hela än mer olidligt är att jag efter tentan på fredag kommer vara fri från ansvaret som den tentan ger. Min tankar och framför allt mitt liv kommer inte längre vara ockuperade av tentan, alltså kommer misshandeln på insidan få otroligt mycket mer fritt spelrum. Och det känns inte bra.

Nu blev det sådär tråkigt och deppigt igen. Jag är visst dålig på det mesta nu för tiden, förutom att vara gosig och rättvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback