Och nu har jag förmodligen jinxat det...

Jag är så trött att jag knappast kan hålla ögonen öppna, men ikväll tänker jag då inte krypa i säng förrän tidigast halv ett.

Även igår gick jag och lade mig tidigt nämligen, något jag fick tillbaka när jag vaknade klockan ett och inte lyckades somna om ordentligt förrän kring fyrasnåret. Mycket vridningar och vändningar med andra ord. Vilket är galet trevligt när man ska upp kvart över sex...

Känner att jag behöver en natts god sömn, vilket jag ju inte lyckas med om jag kryper under täcket innan klockan tolv. Eftersom jag inte behöver vara någonstans förrän klockan halv fyra i morgon eftermiddag tänker jag dessutom totalvägra att gå upp förrän jag är totalt utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback