Lång lista utan roliga svar.

Hur gammal är du om fem år? 25
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv.
Hur lång är du? 168 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? 
Vem ringde du senast? Lillebror
Vem ringde dig senast? Lillebror
Hur löd det senaste sms:et du fick? "Jag vet vad jag vill ha, ska jag skicka länk på msn?"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, alltid oavsett nästan.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Tyvärr gifta.
När vaknade du i dag? Runt åtta
Var tror du att du befinner dig om tio år? Ensam i en stor, kal lägenhet böjd över ett skrivbord där jag jobbar med det arbete jag tagit hem. Kanske att jag har en fluffig katt.
Vad skrämde dig om natten som barn? Hade under en lång period en stark övertygelse om att det var ett ormbo i fotändan av min säng, låg alltid ihopkrupen som en boll längst upp i sängen. Ifall jag hade sträckt ut mig hade jag blivit biten. Som tur var kunde ormarna inte krypa uppåt i sängen...
Hur stor är din säng? 140*200
Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror lite på omständigheterna och humör.
Hur många kuddar har du i sängen? Fem, funderar på att köpa en till.
Hur många län har du bott i? Två
Vad dricker du till frukost? Vatten.
Sover du på någon särskild sida? Nej, men aldrig på magen. Väldigt obekvämt med attributen man innehar.
Tycker du om att mysa/kela? Till mångas förvåning: Ja.
Vill du ha barn? Det vet jag inte. Ifall jag skulle träffa någon jag ville spendera resten av livet med skulle jag nog vilja det.
Sover du med gosedjur? Nej, Gammelnalle och Vovven blev förpassade till hyllan när jag flyttade hit. Blev utkonkurrerade av alla kuddar.
Vad har du för ringsignal? Panic at the Disco - I write sins not tragedies.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Plastmappar.
Flirtar du mycket? Det beror väl lite på hur man väljer att definiera saker och ting. Allt är relativt. Nej, jag vet faktiskt inte. I skrift gör jag definitivt det, i verkligheten lite; men bara med killar som inte intresserar mig... Tror inte att jag flirtat med någon jag tyckt varit någorlunda intressant i alla fall.
Vilken var den senaste boken du läste? Straffansvar. En väldigt munter liten sak. Sedan har jag även läst lite här och där i Brotten i näringsverksamhet och i Brott och straff i affärslivet.
Vilken radiostation lyssnade du till senast? Jag vet inte. Var väl något pappa lyssnade på när jag åkte hit i slutet av sommaren?
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det skulle förvåna mig mycket om det inte hade något med brottsbalken att göra.
När var du i kyrkan senast? För två år sedan när mitt kusinbarn döptes? Eller vänta, var ju i en kyrka i våras. När vi var i... Vadstena! Då var vi i en kyrka. En ful sådan.
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Jag har ingen aning. Förmodligen Anders?
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Någonstans kring en vecka?

Hur många är det i din klass? Vet inte. Runt fyrtio i inriktningen, runt nittio i hela? 
Känner du någon som knarkar? Inte vad jag vet.
Vilket kön är oftast snällast? Snällast vet jag inte, men har lättare för snoppinnehavare.
Känner du dig värdelös? Nej, inte idag. Idag var jag duktig och studerade!
Har du någon gång försökt begå självmord? Nej.
Känner du någon som begått självmord? Inte personligen.
Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? Ja.
Är du kär? Jobbar på att förneka det, så jag måste väl svara nej.
Vad tycker du om kärlek? Det är ett jävla gissel!
Har du någon gång varit olyckligt? Ja.
Är du homosexuell? Inte vad jag märkt av hitintills.
Tänker du gifta dig när du blir stor? Kanske. Lite svårt att veta i förväg.
Bor dina föräldrar ihop? Tyvärr, ja.
Tror du på kärleken? Jag vet inte.
Har du gjort något som du lovat någon annan att inte göra? Nej, jag lovar inte saker till andra som jag inte kan hålla. Har varit några som försökt få mig att lova dock.
Har gjort något som du lovat dig själv att inte göra? Lovat och lovat. Jag hoppades väl att jag inte skulle göra det igen. Förresten, kom på en annan sak som jag faktiskt hade lovat mig själv att inte göra som jag sedermera gjorde. Det var dumt, dumt, dumt!
Saknar du någon just nu? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback