Nu har jag något att se fram emot morgon och kväll!

Det är inte underligt att Listerine lyckas spränga bort algerna på en båt i reklamen, Listerine borde komma med en varningstext alá cigarettpaketen.

När jag var hos tandläkaren fick jag order att börja använda munskölj för att skydda mina tänder. Gången dessförinnan som jag var hos tandläkaren fick jag samma order. Då använde jag Dentan - ungefär två gånger, längre gick inte eftersom att det smakade otvättad apa. Så när jag idag stod inne på apoteket fanns det tre val, nämligen Dentan, Listerine och något mer. Jag valde Listerine, och det ångrar jag nu.

För det första: Vem får plats med 20 ml av den där sörjan i munnen? Jättar?! Jag klarade inte ens femton! För det andra: AJ! Jag trodde att min tunga och insidan av kinderna skulle brinna upp. Man ska hålla på att köra runt det i munnen trettio sekunder, jag klarade nästan femton innan jag blev tvungen att rusa till handfatet och i vild panik spotta ut eländet.*

Nu sticker det i mina kinder på ett väldigt obehagligt, tusen nålar vis. För att inte tala om eftersmaken?! Blä!


*Jag vet att det alltid ska finnas ett "För det tredje", men jag har inget att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback