Lite mer.

Egentligen så skulle jag ha stannat här hemma till på torsdag eller fredag, men har beslutat mig för att stanna lite längre. Förmodligen till på måndag. Anledningarna är flera men en av de större är att jag helt enkelt inte är redo att åka hem. Eller snarare att jag inser att jag inte kommer att vara det på fredag. Jag kommer inte heller vara det på måndag, men längre än så kan jag inte skjuta upp det.

Problemet är väl att jag har kommit fram till att jag inte vill tillbaka. Men, jag vill heller inte stanna kvar här. Känns inte som om det finns någon rätt plats för mig att vara nu. För några månader sedan dog en del av mig, en viktig del. Vad jag tror var den mänskliga delen. Jag trodde att jag skulle komma över det eller att jag till och med hade chansen att få tillbaka den, men man kan ju tyvärr inte leva i förnekelse för alltid. Det har varit en jobbig tid och jag hoppades att jag kunde ta mig själv i kragen genom att åka hit och låtsas som om världen inte fanns ett tag. Men man kan ju typiskt nog inte gå och lägga sig en dag och att nästkommande ska vara perfekt, eller åtminstone uthärdlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback