Eftergymnasial utbildning suger!

Jag sitter här och försöker ta reda på om det är okej att ropa in en hyresfastighet på exekutiv auktion i eget namn men för annans räkning och kommer på mig själv att undra varför i hela fridens namn jag började studera. Jag menar, jag vet att det var för att jag ville bort från Gotland och att jag kände att studier var det enda sättet att ordna det på. Men nu förstår jag inte varför jag var så trångsynt.

Jag hade exempelvis ha kunnat blondera håret, skaffat isblå kontaktlinser och åkt till Asien och jobbat som lyxprostituerad, men så har jag i och för sig en väldigt låg smärttröskel och jag har hört att blekningar svider outhärdligt i hårbotten.

Eller så hade jag kunnat åka till USA och blivit hemlös. Såg på ett SVU-avsnitt att de hade gatufamiljer där de tog hand om varandra. Visserligen så ägnade de sig bland annat åt rånande och mördande, men ändå.

... Det kanske är bäst att jag fortsätter leta efter svaret till auktionsfrågan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback