Det finns inget så omotiverande som danska frågor.

Idag känner jag mig inte alls lika produktiv som jag gjorde, och faktiskt var, under gårdagen. Idag gick jag in på tentorna. Ett stort misstag. Hälften går ganska så galant och hälften känns som om de vore skrivna på något språk jag inte kan förstå - ens under dödshot, danska exempelvis.

Värst är dock att jag inte kan komma på vad jag ska göra åt saken. Att läsa i böckerna känns väldigt ogivande, även om det fortfarande finns både ett och två kapitel jag borde ta mig igenom.

Funderar på att göra något annat vettigt som jag måste ha gjort under veckan istället så att jag åtminstone inte bara sitter här och slösar tid. Det vill säga städa, handla eller börja packa. Men tror att jag är alldeles för melankolisk för det idag. Det är så mycket lättare att studera och göra saker när det är soligt ute. Nu när jag ser ut är det bara grått, hur skoj är det på en skala?

Intresseklubben kommer bli alldeles lyriska över detta inlägg, det är självklart det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback