På rasten under föreläsningen igår.

A-L: Min tandläkarare visade mig hur man gör för att borsta visdomständerna, det skapas tydligen små fickor där om man inte gör det rätt.
Jag: Det är jätteenkelt att borsta där om man har eltandborste.
A-L: Går det? Hur gör man det?
Jag: Ja, den är ju så liten så är bara att köra in den där inne.
A-L: Jasså, men jag brukar borsta baksidan av framtänderna, går det med en eltandborste?
Jag: Ja. Det är klart, det är ju som en vanlig tandborste bara att den är mindre, rund och durrar, dessutom blir det mycket renare.
A-L: Okej, jag funderar på att önska mig en sådan i julklapp. Det finns väl sådana som säger till när det gått två minuter?
Jag: Ja, fast de är ju dyrare, de kostar väl någonstans kring sju-niohundra tror jag.
A-L: Vad billigt! Jag trodde att de kostade typ tretusen eller något.
Jag: Nej, min är en sådan som inte säger till och den kostade tvåhundrafyrtionio eller något sådant.
A-L: Jasså. Då ska jag nog önska mig en i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback