På MSN.

Självfallet taget helt ur sitt sammanhang.

Jag : Snart som idag snart?
Han: Japp! Men snart som i "inte riktigt än" snart
Jag:  Så du tänker dumpa mig för ngn som du ändå snart kommer vara otillsammans med igen?! Jag känner mig sårad och utnyttjad

Han: Lägg av (msngubbe med tungan ut genom munnen)
Jag: Jag borde ha anat det efter supgrejen. först så går du on and on om att du vill ordna ett surpriseparty för mig, och så frågar du om jag smakar gott och sedan, dolken i ryggen "jag ska iväg snart"
Han:  Har du inget att göra?? Eftersom du lägger så mycket energi på att bygga upp ett senario som är grundat helt och hållet på tomma egentolkningar? (gladgubbe)
Jag: Gud jo, jag har tenta på fredag och jag har inte börjat plugga ordentligt än. Men att bygga upp egna scenarior grundade helt och hållet på tomma egentolkningar är mycket roligare

Han: (gladgubbe)
Jag: (gladgubbe)


Kommentarer
Postat av: emelie

oj vad sur du blev :S ja menade ignet illa bara gör reklam att ja gör detta shit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback