Nervös väntan.

Jag har precis korrläst en sak som min pappa har skrivit och jag har lite dåligt samvete. detta  eftersom man nu är PM-skadad och därför är extremt känslig för "fel". Det blev en del rött i dokumentet. En hel del rött till och med. Hoppas att han inte blir arg.

Förhoppningsvis så har jag inte ett hatmail som ligger och väntar på mig i morgon bitti, och framförallt så hoppas jag att han redan har köpt den fina termosmuggen från Å som jag har hintat, inte bara en utan två gånger, om att jag vill ha i julklapp. För om han redan har köpt det så är han för småländsk för att inte ge mig den.



På tal om P så pratade jag med honom i telefon förut idag och han berättade då att min mormor skulle ha åttioårskalas den tredje januari. Jag trodde att min mormor var närmare nittio än åttio. Man lär sig något nytt varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback