I wanna fly.

Det pratas alltid om hur lätt det är för människor, och då speciellt unga sådana, att få tag i droger. En eller två gånger om året ända sedan i sjuan har man fyllt i sådana där drog- och alkoholenkäter.

Jag har aldrig vetat hur jag ska göra för att få tag på droger, det har aldrig varit enkelt. Jag vet knappt hur droger ser ut och jag vet definitivt ingenting om mängder. När man hör att någon blev tagen med 10 mg kokain så vet jag inte om det är mycket eller lite, drogratio är ingenting jag kan någonting om.

Men. Nu skulle jag gärna vilja komma i kontakt med någon som har connections. Jag vill ha något med ordentlig styrka. Jag vill försvinna helt, ju längre desto bättre. Överdosrisken är jag villig att ta, faktum är att jag inte ens är säker på att jag skulle kalla det för en risk - utan jag skulle nog välja ordet chans istället. Så om någon vet något..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har du något favoritdjur?

Isåfall vad är det för djur??



Ha en trevlig kväll!

Postat av: Tek

Djur = knark.

2008-11-12 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback