Dumma.

Efter att ha spenderat dagen i Vadstena, följt av julpyntande i lägenheten så satte jag mig klockan 17.50 framför TV:n för att se på det alpina. Klockan 18.32:

Han säger: Hej

Jag säger: d vöckte mif!!!!!!! [Alltså: Du väckte mig, jag var nyväckt och skrev utan att titta efter först.]

Han säger: Förlåt Jag ska inte störa

Jag säger: För sent för det! Du kan inte väcka mig och sedan gå

Han säger: Förlåt, men jag visste ju inte att du sov

Jag säger: Klart du inte kunde göra, men nu är jag vaken och vill bli underhållen

Egentligen är jag mycket, mycket arg. Att somna framför något jag verkligen vill se är bland det skönaste jag vet, speciellt som jag inte riktigt kan minnas när jag senast sov ordentligt. De senaste dagarna har det varit sena nätter och tidiga mornar. Och så blir jag väckt?! Oförskämt! Sedan inser jag ju att jag får skylla mig själv som glömde datorn på, men det hör inte hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback