"Dui, Di, Dui. Dui, Dui, Dui, Di Dui. Dui, Di, Dui, Duidui, Duidui, Dui, Dui."

I drygt två och en halv timme har jag nu jobbat extremt hårt på att inte bryta ihop över det faktum att jag inte klarade tentan. Jag har sett lite på Gilmore Girls, skrivit av anteckningarna klart och flyttat anteckningarna från kollegieblocket in i en pärm tillsammans med LAS och några frågeuppgifter samtidigt som jag nynnat på Tre Kronor-jingeln. Nu mår jag dock så illa att jag inte kan sitta upp längre, alltså kan jag inte längre sysselsätta mig för att undvika att tänka på mitt misslyckande.

På tal om det så var självklart det värsta att berätta det för P, så jag gjorde det inte. Jag lät Lillebror göra det. Loggade in på MSN, skrev hej till Lillebror och bad honom hälsa P att jag inte klarade tentan och att jag vara tvungen att rusa och loggade ut igen. Nu slapp jag i alla fall den delen. Nu gäller det bara att undvika hans telefonsamtal för alltid, eller åtminstone tills dess att jag klarar tentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback