Underbar dag, verkligen...

Som bekant så begav jag mig ju iväg till HumSam imorse, och när vad jag klar med det som var planlagt, vid tvåtiden, gick jag hem. Väl hemma fick jag en mysig migrän vilken strandade mig, plågandes, i sängen. Klockan åtta, precis när jag äntligen började somna så ringde min mobil och någon presenterade sig och började prata om styrelseträff och mail och gud vet allt. Jag var helt borta men tydligen så hade han mailat* om att det skulle vara en träff ikväll [läs: de hade precis börjat när han ringde] inför nästa år, och nu undrade han om jag kunde komma. Så jag vinglade ur sängen, tog på mig de närmsta plaggen och gick dit.

Väldigt mysigt att sitta där med migrän och dessutom en analkande feber och försöka presentera sig själv och sina visioner. Inte.


*I efterhand visade det sig att han mailat till min gamla adress som jag inte kollar längre, vilket för övrigt lett till att jag har tappat alla mina bostadsköpoäng - tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback