Svår beslutsångest mina damer och herrar.

Usch, jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Jag blev antagen till den sommarkurs jag sökt, nu måste jag bestämma mig för om jag vill gå den eller inte. Kursen är på 7,5 hp, jag har redan läst 4 hp i samma ämne. Jag inser att det kan vara svårt för folk att förstå varför jag då vill läsa kursen, men... Jag vill verkligen. Samtidigt så vill jag inte. Det är helt sjukt.

Ifall jag väljer att läsa den så börjar jag måndagen efter min sista tenta för terminen på programmet, vilken är på fredagen. En tenta som jag för övrigt inte har studerat det allra minsta till, eller jo; jag har läst ett kapitel i en bok. Och ifall jag väljer att läsa, då blir det förmodligen inte så mycket Gotland för mig i sommar, om ens något. Kursen slutar nämligen den elfte juli... Och om man ska vara på det humöret så är det då bara en månad kvar till omtentan på tentamen som är nu i juni. Det betyder att P måste åka till fastlandet två gånger inom en väldigt snart tid...

Å andra sidan tror jag itne att jag överlever hela sommaren hemma på ön. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill bara krypa in under min säng och aldrig mer komma fram!

Kommentarer
Postat av: pickford

Kryp inte in under sängen är du snäll, blir så svårt för mig att få fram dig med morötter och vindruvor och allt vad som nu kan behövas... Jag tycker att du ska strunta i hur jobbigt det blir för Mr. Eventuell-musée-chef att ta sig till fastlandet. Pappor finns till för att fylla en viss funktion. Dessutom är ju kunskap en vara man inte kan få nog av (bevisligen eftersom man är så dum som söker till en femårig universitetsutbildning)... I would do the familjerätt, kanske träffar en hunk...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback