Om det inte vore för Shengen borde pass krävas.



Idag så har jag, efter mycket om och men, varit på Fårö och grillat korv. Behöver ju knappast påpeka att det var livet på en pinne att ligga på en rauk i solen medan man väntade på att P skulle servera en grillad korv. Eller okej, jag hade klarat mig utan korven, men ändå.

---
 
På vägen hem åkte vi, på min request, förbi Blå Lagunen. Ord kan inte beskriva hur vackert det är, vattnet är som taget ur en resebyrås bild över en Medelhavet. Var nästan så att man ville hoppa i - som tur var så var det lite is på vattnet som gjorde att man insåg att det inte var någon bra idé. Dessutom hade det ju minst sagt känts lite konstigt att klä om sig från skidställ till bikini.

De verkar för övrigt som om de har byggt upp en kiosk där. En kiosk?! Vid Blå Lagunen? Säkert någon stockholmares påhitt. Idiot. Nu kommer nu säkert att krylla emd skrikande barn och wannabees där. Väldigt otrevligt. Men visst, varför behålla ett paradis när man kan tjäna pengar på Piggelin-, och Daimstrutförsäljning?

Kommentarer
Postat av: joel

ääh, jag är inte ömöjlig vi kan ta det i natura ;D

eller om du har en fin stol eller något som du kan skänka bort :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback