Hur många gånger kan man nämna en dator i ett och samma inlägg?

Ända sedan jag kom hem* har jag metodiskt undvikit att sitta vid datorn** på grund av att denna dator är så fruktansvärt seg. Min flytande honung där hemma*** som gärna tar uppåt en kvart på sig innan den rinner ur flaskan har inget i jämförelse. Man blir helt enkelt helt galen av att sitta på internet här. Det går så långsamt. Datornerna i HumSam är ju rena framtidshoppet. Nej, jag saknar min otympliga klump till dator.


*Gotlands-hem, inte Linköpings-hem.
**Med undantag av GTA VC-spelandet såklart, det räknas inte.
***Linköpings-hemma.

Kommentarer
Postat av: joel

Hahaha... kul inlägg

och fan, då måste ju du vara sämre än vad jag är.. välkommen in i klubben, du tar nu över presidentposten i blomdödarnas förening... grattis..

första uppgift: välj en snubbe av medlemmarna (finns bara jag) som du ska muta med 200 kr för att han ska bli din lobbyist...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback