Ett inlägg utan substans.

Jag kollade precis igenom "förstasidan" på min blogg och insåg att jag blivit så patetisk att i princip varannat inlägg handlar om DH. Jag menar, snälla. Anledningarna till detta är flera:

O Jag har aldrig, och kommer heller aldrig, skrivit fullständiga "idag har jag"historier. Känner det nämligen inte vara relevant för omvärlden att veta att jag var med A och gjorde si för att sedan möta upp med Q och Y för att göra så.

Men fröken Pickford då, tänker ni säkert nu. Ja, jag är faktiskt inte riktigt säkert hur det gick till när hon nästlade sig in här, men man måste ju alltid ha ett undantag som bekräftar regeln. Kolla bara i lagboken... Nej, men det är ju inte så att jag nämner allt vi företar oss eller rapporterar om varje gång vi träffats, för i så fall hade jag kunnat döpa om det här till frökenPickfordbloggen eftersom att vi ses så gott som dagligen om inte annat för att cykel-cykla. Dessutom är hon inte den enda som jag nämnt och ibland så nämns saker som upplevts. Kan inte komma på någonting just precis här och nu, men är säker på att det hänt! Mr Charming har dock nämnts ett par gånger, det minns jag - det var väl längesedan nu, men i alla fall.

O Okej, nu kommer jag inte på vart jag vill komma, men poängen var i alla fall att DH har blivit en stor del av mitt liv, och då blir det naturligt att jag skriver om det. Rent generellt sätt känner jag väl att texterna här har tappat i kvalitet men man har helt enkelt inte samma tid och prioritering längre. Men man försöker vad man kan. Ska i alla fall försöka sluta tjata om marsvinet, speciellt nu som han har ett
eget ställe att hänga på. Men på tal om det: igår kväll när jag var uttråkad och gjorde den så kändes det verkligen som en bra idé, idag är jag inte lika säker. Patetiskhetsvibbarna dallrar i luften, men har man påbörjat något får man avsluta det!

---

För att skriva något helt annat på tal om ingenting: Så fruktansvärt skönt att ha en "ledig" helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

va fan, mycket mer fantasi kan man ju inte ha.. du får ju tänka att alla inlägg, kommentarer och bilder också bara är en produkt skapade i ditt huvud..
det är en jävla sörja där inne...

och för övrigt var jag schyst nu och väntade med att kommentera så att du skulle hinna sova :)

Postat av: joel

ja, det var jag som skrev kommentaren över.. gömde ta bort flickvännens namn bara...

2008-03-02 @ 01:54:37
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

HAHAHA!!! klockren beskrivning du :)

men, jag har många andra fina egenskaper.. jag kan t.ex stoppa in två fingrar i en näsborre ;)

sexigt va...grr

2008-03-02 @ 05:05:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback