För jag klarade tentan!

Inte med något vidare nämnvärt resultat, men jag klarade det. Och det är nu det kommer en bekännelse, jag fuskade. Klart jag inte gjorde! Bekännelsen är istället att jag faktiskt trodde att jag hade god chans att klara den, men eftersom att tentan var konstig så vågade jag inte lyssna på mig själv och den delen som sa att jag nog klarat den. Eller okej, jag trodde att jag skulle klara den och jag lyssnade istället inte på delen som försökte förbereda mig ifall jag skulle få se ett U. Så var tur på flera sätt att det gick vägen, hade nog varit extremt negativa känslor i annat fall. Det är synd att man inte vågar lita på sin intuition.

Jag tänkte fira tentan och det faktum att jag inte behöver tentaplugga i sommar genom att plocka ogräs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback