Att dela är att älska?

Jag gillar gubbarna - missförstå mig inte! Men speciellt smarta är dem inte.Gav dem deras kvällsgrönsaker förut, vilket idag bestod av bland annat paprika, varpå Harry tog en bit och började mumsa*. Pelle smög då fram och tog biten från Harry och började istället han mumsa på den. Harry tog tillbaka den och mumsade. Pelle tog den igen och mumsade. Harry... Ja, jag tror att ni ser mönstret. Saken var den att bredvid, mindre än en decimeter ifrån dem låg massor av fler bitar paprika.

---

Jag tänkte för övrigt gå och sova nu, eller snart åtminstone. Jag har lite beslutsångest angående just det. Det hade varit mycket lättare om Finland inte vore så dum och vägrade att läsa godnattsaga för mig! Dumma pojke.



*Tro mig, om det är någon som mumsar så är det marsvin. Bredvid ordet mumsa i SAOL borde det finnas en exempelbild av ett marsvin,**
**Ja, jag vet att det är lame att ha marsvin när man är så gammal som jag, men jag är snäll i alla fall!

Kommentarer
Postat av: pickford

känner igen det där. A och jag satt så sent som i förrgår på köksgolvet och slafsade i oss gegga från samma pizza. vi rumpdansar innan sex och blir sura om vi inte kan gå ut på uteplatsen. det enda som skiljer sig är väl heterosexualiteten...

Postat av: joel

hellre dela paprika än äta tomat i ensamhet...

2008-06-06 @ 01:06:56
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback