Pinsamheter.

Det finns många saker som man i efterhand inte pratar högt om, saker som är lite sådär skämmiga, saker man förtränger att de någonsin existerat. Ibland är det händelser, ibland kunskapsfel och ibland andra saker.

En sådan sak jag går och bär på är att jag under en stor del av mitt liv, och med stor del menar jag att det sträckte sig någonstans till sexton-sjuttonårs åldern, trodde att spaken/knappen som finns i de flesta hittepåfilmer om rymden som gör att gravitationen blir normal så att människorna kan gå som vanligt faktiskt fanns i verkligheten också. Att man när man åkt ut i rymden tryckte på en knapp så vips kunde man gå som på jorden och slippa glida runt i rymdraketen.
Det är en sådan där grej jag inte brukar prata högt om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback