Grönt?! Jag?!


Alla som har sett min lägenhet kommer att bli grymt förvånade över mitt färgval på min nya dator. Jag lovar att, speciellt Pickford, inte hade kunnat gissa vilken färg jag valde. Jag har ju inte den fägen innan. Förutom på matta, påslakan, sopset, diskhandskar, äggklocka, handdukar... och så vidare.

---

Självfallet var beslutsångesten enorm. Brun och grönt fäktades, slogs och körde med fula knep för att vinna. Värst var att igår kväll när jag låg i sängen och tänkte på min gröna dator så fick jag för mig att det var spygrönt. Blev väldigt lättad när jag såg att det inte var så nu när jag kom till datorn - även om jag självklart visste att jag aldrig skulle beställa en spygrön dator!


Det här är en hemlighet som ni inte får berätta för någon. Jag gillade även den
rosa färgen, men ifall jag hade valt den hade jag känt mig som en ljusbrunhårig version av Blondinbella, och det funkar liksom inte. Älskar bubbelgumrosa,fast inte på dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback