Uppdatering.

Var hos farbror doktorn igår, vilket var en kvinna, och tydligen så har jag förmodligen stämbandsinflammation/infektion. Har fått antibiotika och är dessutom belagd med talförbud "i några veckor".

Ifall jag har otur så rör det sig i stället åt en luftrörslocksinfektion/inflammation och om så är fallet måste jag åka in till akuten, för det är tydligen väldigt farligt. Så får se om jag blir bättre eller sämre.

Om det är variant ett så trodde läkaren att jag skulle hinna bli frisk tills dess att jag åker tillbaka till Linköping den tolfte januari...

Oavsett vad så kommer jag efter det här bli en vass motspelare i charader och jag kommer att kunna ta jobb som expertnickare/skakare. Det eller så blir jag galen eftersom att, speciellt pappa, hela tiden glömmer bort och frågar mig saken med ryggen vänd mot mig så att han inte kan se mitt svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback