Stora Lillebror.

Min lillebror är bäst men idag var det inte långt ifrån att jag slog till honom, men eftersom att han är otroligt mycket starkare än mig så vågade jag inte. Idag så var han nämligen med in till stan, och hjälp vad det tog på krafterna. Han hängde efter mig som en lite hundvalp när vi kom till ICA MAXI. Han lunkade en halvmeter bakom mig med mobilen i högsta hugg och smsade. Allt detta för att slippa stanna kvar vid pappa och där riskera att få en uppgift att hämta någonting. Samtidigt som han ibland tog några sekunders paus för att säga något störande till mig. Ett exempel:

Jag hade gått och hämtat ett schampoo och bestämde mig för att slinka förbi DVD-avdelningen för att se om de fyllt på det tomma facket av... en DVD jag ville köpa. Okej, jag erkänner - det var Björn Gustafssons, men jag är faktiskt tjugo år och tjej! I alla fall, för att komma dit måste man gå igenom klädavdelningen, och då främst delen med BH-ar.

Lillebror, tittar upp från smsandet och utbrister förvånat: Vad ska vi göra här!? Ska du köpa en BH?
Jag: Ja, för jag skullle ju verkligen köpa en BH när jag har min lillebror med mig.
Lillebror, spelar förnämad: Jag skulle inte köpa en BH när du var med heller!

- Jag skulle för övrigt, bara för att få det sagt, aldrig få för mig att köpa en BH på ICA MAXI. Jag är inte märkesberoende, men vissa gränser får det allt finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback