Rutiner.

Jag avskyr att inte ha kontroll över min tillvaro, jag vill alltid veta exakt vad som ska hända och när det ska hända. Överraskningar är avskyvärda. Men på senaste så har mitt liv helt glidit in på en outhärdlig rutinbasis.

Upp, stressa, åstadkomma ingenting, vara för utled på allt för att bry mig och sedan sova några timmar innan det är dags att börja om. Dag ut och natt in. Jag står och ser allting runt omkring mig förfalla, och det finns ingenting jag kan göra åt saken. Jag står bara och apatiskt ser på.

Jag vet inte, jag är så trött bara. Allt är så tråkigt nu för tiden. Jag vill bara att det ska bli jul så att jag kan åka hem och göra ingenting i några veckor. För när jag tänker efter så är det i princip bara under den vecka som jag var hemma som jag inte känt mig som ett vandrande kolli under den här årshalvan. Önskar jag kunde packa ihop och åka idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback