Jag ska konvertera, till modebloggare.


Helt plötsligt blir det helt självklart varför det inte fanns någon som ville bli tillsammans med mig under år 2002.


 

På kortet längst till vänster finns även min lillebror, iförd avskyvärda shorts och en Pokemon-tröja. Det skrev pappa ut och hade på sitt jobb tills dess att han förtidspensionerades för två-tre år sedan. Varje gång jag var där så lade jag ner ramen som det satt i så att bilden inte syntes. Och varje gång så ställde pappa tillbaka den. Min lillebror gjorde likadant när han var där.

Nej, det är inte silikon som många av Visbyfjortisarna tydligen trodde eftersom att jag då och då blev kallad för silikonhora när jag var på stan. Något även de hade upptäckt om de hade kollat inte bara på mina bröst, utan även på mina höfter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback