I morgon överger jag skutan.

I skrivande stund är min käre far på väg hit för att hämta hem mig, så i morgon bär det av hem till Gotland - aningen tidigare än planerat. Är så fruktansvärt skönt att få komma hem och slippa vara ensam och sjuk.

Är för övrigt roligt hur livet lämpar sig. Var tvungen att ordna lite på skolan idag så att jag skulle kunna åka i morgon, och självklart springer jag på i princip varenda kotte som jag känner på LiU, inte alls obekvämt när man inte kan prata.

Det var för övrigt väldigt rogivande att via klotter på ett papper be sin seminarieledare om lov att få en kompletteringsavgift.

Och så var det ju såklart min kära faster som ringde för att höra hur det var med mig. Vilket ju är lite svårt att få ut någonting ur när jag inte får speciellt  många ljud ur mig - speciellt nu ikväll när jag haft små, extremt ansträngda "samtal" med ganska många personer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback