Jag kan inte ens komma på en någorlunda passande rubrik..

Jag fann mig själv stå framför frysen och tänka "Det finns ingenting att äta.". Det faktum att det där inne finns två sorters fisk, köttfärs, kyckling, nuggets och korv var en insikt som lös med sin frånvaro. Att jag dessutom har alla tillbehör till detta som kan tänkas - potatis, pasta, spagetti, ris, pommes, couscous och till och med lassagneplattor - var inte heller det något som verkade relevant. Sedan den detaljen att jag har de flesta sorters grönsaker jag gillar, även det kändes som om det inte alls hade med saken att göra. Att sedan lägga till det faktum att jag har ägg, fil, bröd och knäckemacka; det är verkligen helt oväsentligt i sammanhanget.
- Problemet kvarstår dock. Det finns ingenting att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback