Vad är det som går och går, men aldrig kommer till dörren?

Med tanke på gårdagens inlägg så borde jag ju vara överlycklig över att jag vaknade pigg som en mört för lite drygt en halvtimme sedan. Men tänk det är jag inte. Pigg som en j*vla mört klockan tio i åtta på en söndagsmorgon - vad ska det vara bra för? Nej jag är upprörd. Det värsta är att jag var så överpigg att jag inte ens orkade ligga kvar i sängen. Så under de senaste fyrtio minuterna har jag sysselsatt mig med att

*Mata gubbarna. 2 min
*Leka med gubbarna. 15 min
*Prova leggingsen jag köpte i fredags.** 4 min
*Diska undan från gårdagskvällen. 5 min
*Tittat runt lite på internet. 6 min
*Bäddat sängen. 2 min
*Plocka undan på bordet. 1 min
*Insett att det inte finns något att slötitta på på TV:n. 1 min
*Filat naglarna. 4 min

Ja, jag tror att ni förstår. Klockan är alltså halv nio och jag är redan uttråkad. Hur kul känns det? Synd att affären inte är öppen för då hade jag kunnat gå och köpa den där purjolöken jag glömde att köpa i fredags.


**Den provningen var ju deprimerande... Mitt första par leggings ever och de var för stora! Fruktansvärt irriterande. Men visst, är ju ganska sexigt att de ramlar ner hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback