Tack Corren!

Det är något med min brevlåda nu för tiden. Idag när jag kom från campus så plockade jag in posten men fick den aldrig läst på grund av... Dumhet, jag glömde bort det. I alla fall så hittade jag det nu när jag kom hem från styrelsemötet Och tur var väl det! Jag hade nämligen fått ett brev från Corren och med stor rubrik stod det "Grattis! Den 11 maj fyller du 20 år!", eller något snarlikt. Kan ni förstå konsekvenserna om jag inte hade öppnat brevet?! Jag hade helt glömt bort min födelsedag. hade suttit där den elfte, helt ovetandes om att jag kunde kräva presenter! Helt otroligt! Jag är så tacksam för brevet, verkligen - jag vet inte vad jag hade gjort utan det.

Nu till del två: Jag har alltid trott att det är andra som ska skicka in när man fyller år, inte att man själv ska skicka in och berätta i tidningen att man fyller år. Hur patetiskt är inte det egentligen? Väldigt underligt koncept. Nu känner jag ju ingen överdriven längtan över att vara med i tidningen, bland annat på grund av att jag i alla fall inte skulle vetat om det eftersom att jag inte har någon tidning, men om jag nu skulle stå med inte hade jag själv bett om det. Så sorglig är jag icke.



När jag ändå är igång med tackningar så vill jag passa på att tacka mr Stolsmannen för att du lade märke till mina nya glasögon! Tror jag har haft dem sedan jag gick i ettan på gymnasiet [kan mycket väl ha varit tidigare, en del av mig vill gissa på åttan] och du har sett dem flera gånger på möten. Fast, jag förstår om de här glöms bort i jämförelse med mina ordinare. Lite lätt skillnad på tunt beige/guldigt och brett svart-rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback