Ibland blir man stolt. Och så finns det massor av äckel.

Idag var jag extremt stolt över mig själv, inhandlade endast ett par leggings och en nagelpenna när vi var på stan, och mat men det gills inte. Mat behövs för att leva, tyvärr glömde jag tuggummina på bandet. Dessutom glömde jag att plocka på mig purjolök och havrefras. Irriterande.

I alla fall så var det en jätteäcklig gubbe inne på hemköp, säkert pundare, som i princip följde efter mig i affären. Så sjukt vidrigt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Blev så fruktansvärt äcklad och önskade att jag hade på mig en rymddräkt med en sådan där uniform som de har vid strålningsrisk över. Pickford tyckte att jag skulle satsa, men jag har ju redan min kostymkille i flashig sportbil och mina två gubbar här hemma, så känns aningen opassande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback