"Om vi har sex gör hon definitivt slut!"

Jag satt och skummade igenom en lista som Expressen publicerat. Den handlade om varför man har sex. Under mitt skummande så fastnade jag för punkt nummer fyrtionio; den sa nämligen att ett skäl till att man hade sex var att:

"Jag ville göra slut på relationen."

Och jag tycker att det är så fruktansvärt roligt. Jag menar, det kan ju verkligen tolkas. Menar man genom att använda det skälet till att ha sex att man är så dålig att den man är tillsammans med kommer göra slut med en?
Det är ju i och för sig bra att veta vad man kan, eller vad man inte kan rättare skrivet.
För er som är nyfikna på de andra, många underliga, anledningarna är det bara att klicka
här. Den består för övrigt till största delen av, vad jag hoppas är, helt oseriösa anledningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback