Mission Completed.

Idag så kände jag att det var dags att prova mitt brandalararm, men att det var lite väl Svensson-aktigt att testa det genom att trycka på knappen som finns till för det. Nej, som den framåtsträvare jag är så gjorde jag istället iordning en tacogratäng, ställde in den i ugnen och väntade. Efter ungefär tio minuter hörde jag hur det hade börjat droppa ur formen ner i ugnen så jag gick dit och vad jag såg var att ugnen var helt fylld av rök. Stängde därför av den, öppnade luckan och lät röken sakta sippra ut. Det var någon minut efter det här momentet som jag fick reda på att brandvarnaren fungerade.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Gött jobbat! Då vet du att den fungerar på riktigt, och inte bara när man trycker på knappen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback