Makalös upptäckt

Idag så upptäckte jag att Campus är så mycket längre om man går i nya högklackade skor, än om man cyklar. Turligt nog så hade jag åtminstone trevligt sällskap. Lite Gotlandsvibbar sådär.
Dessutom fick jag under promenaden reda på att det finns en mening längsmed vägen. Dolda ord. "Imorgon kommer något underbart att hända" tror jag det var, men vi missade att se "kommer".

Jag står dock kvar vid att "underbart"-statyn syftar till mig.
Är ju uppenbart: Det står "underbar" och så har de lagt till ett T - som i Therese!
Är faktiskt väldigt gulligt av LIU att uppföra ett konstverk bara för min skull!

---

Det blir mycket skola nu, men idag på föreläsningen så satt jag bredvid en - okej jag satt mellan två stycken, men ni förstår vad jag menar - med dator. Personen i fråga är väldigt trevlig och allt sådant, men hjälp så irriterande det var att sitta bredvid någon som leker runt på internet under föreläsningen. Väldigt distraherande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback