Väx upp och gör ditt jobb människa!

Jag blir så trött. Medan jag satt och väntade på att Fråga Olle skulle börja så såg jag litegrann på Top Model Stockholm eller vad det nu heter. I vilket fall så skulle tjejerna fotograferas iförda endast jeans tillsammans med en kille. Hur kommer det sig då, undrar jag, att det alltid är någon tjej som börjar gnälla om föräldrar, pojkvänner eller vad det nu kan tänkas vara? Det kan ju knappast komma som en chock att man som modell i tid och otid får klä av sig och då även ibland posera med killar. Det är verkligen så frustrerande. Vill man bli modell så får man ju satsa hela vägen, det är ju annars samma sak om en revisor gick till företaget eller bolaget han representerar och säger att han/hon inte kan ta med skulderna i balansräkningen för att hans/hennes föräldrar kanske tycker det är dåligt - det händer ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback