Boring, boring!

Det känns verkligen som om de senaste inläggen sammanfattar hur mitt liv för tillfället är, nämligen tråkigt. Det är heller inte konstigt då jag inte är en sådan som tycker att det är roligt att plugga inför prov (studera inför tenta). Det är klart jag har haft tråkigt den här veckan, och självklart så blir även det jag skriver då helt botten.

Att jag samtidigt passat på att bli sjuk i form av förkylning och periodvis feber gör ju inte det hela bättre. I morgon är det dock över för den här gången och sedan bär det av mot Gotland, innan det börjar om igen på måndag. Jag kan ju ärligt säga, utan att bli så typiskt "tyck synd om mig"-svensk, att jag inte tror att jag klarar av tentan. Jag tror ärligt talat att ifall jag gör det så beror det på tur - inte skicklighet. Jag besitter nämligen inte de kunskaperna som jag behöver för det här ännu. Får helt enkelt hoppas att det kommer med tiden. Självklart kommer jag försöka klara det imorgon, men det känns avlägset, väldigt avlägset, just nu och det finns inget mer jag kan hinna göra för att lära mig allt. Därför tänker jag nu bara läsa igenom EU-häftet [helt i onödan för det lär inte ge mig någonting] sedan tänker jag göra något så hjärndödande som att se på TV alternativt film. Bara för att helt koppla bort tentan, något som promenaden idag inte lyckades med eftersom att det i princip var det enda ämnet som berördes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback