Tillägg.

Idag så försöker jag, aningen desperat, lära mig något om utlitaristerna. Det går sådär måste jag väl tillägga. Kan verkligen inte koncentrera mig här hemma, får bli en helvecka på biblioteket nu inför tentan.

---

I alla fall, jag känner att jag måste förtydliga mitt uttalande om de heta snowboardåkarna. Jag menade nämligen inte att jag tyckte att killarna i sig var heta, utan jag syftade på konceptet. Är lite som en kille med gitarr alltså, inte riktigt, men lite i samma riktning åtminstone. Jag erkänner dock att jag förra säsongen var barnsligt förälskad i en av snowboardkillarna, minns inte hans namn här och nu men om jag inte missminner mig så finns det någon post om det här i bloggen - så om du är suklig nyfiken är du välkommen att leta, såg dock inte honom igår.

---

- Nej, om man skulle ta och återgå till utilitaristerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback