Argumentera aldrig med en snökula!

Ikväll har jag fått reda på vilken dålig människa. Nej, skämt och sido så var jag på någon slags personlighetstestgrej. Inga nyheter där inte, lärde mig dock att man inte ska argumentera om något med mig för jag vinner alltid! Det visste jag i och för sig, men kan ju vara bra för er där ute att veta. Ska väl inte säga att det var helt värdelöst men jag var stressad och fick extremt ont i huvudet så kändes mest jobbigt att vara där. i alla fall själva lyssnandet.

---

Idag tog jag en promenad i snön till HumSam, underbart! Älskar verkligen snön, vet inte varför är bara helt galen i snöfall. Lär gå över sedan när slasket slår in, men tills dess älskar jag snö! Fast inte när jag cyklar, då hamnar det bara i ögonen så att man knappt ser vart man åker, och det är inte bra på ett fullt campus.

---

- Känner dessutom att jag måste få påpeka att jag gick i klackar, så det retroaktiva medlidandet var extremt! Faktum är att jag förmodligen kommer göra om det imorgon, så trekkingen har fått allt medlidande den någonsin förtjänat.

Kommentarer
Postat av: pickford

kenzo for president!

2007-11-14 @ 09:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback