Sexspel = Killspel?

Jag blev kvar i skolan mycket längre än vad jag hade planerat idag. Fastnade framför ett spel - Franks Adventure 3.  Det var ett väldigt dumt spel som gick ut på att man skulle få ta nakenbilder av tjejer efter ha gjort dem en tjänst. Det var sex (en tillfällighet?) tjejer som skulle fotas åt några utomjordningar. Lyckades dock bara med fem. Väldigt tråkigt.
Dessförinnan så spelade jag Stripperella. Något B-spel de publicerade i samband med Pamelas serie. Som någon (kille) sa: Alla spel är för killar. Det stör mig faktiskt inte att det handlar om i princip eller helt nakna tjejer. Det som stör mig är att folk blir upphetsade av att se målade tjejer. Känns inte helt normalt. Men smaken är ju som en omtalad kroppsdel. Och jag är av den åsikten att man får tända på precis vad man vill så länge det inte är olagligt. Dessutom så är det ju inte värre än att man kan välja spel som inte innehåller sexuella inslag om man känner sig kinkig.
Spelade även en del icke sexuellt betingade spel.

Men efter det här så lär väl lärarstaben tillkalla stormöte om att jag blivit spelmissbrukare.

[Jag är inte av den åsikten att man inte kan spela spel med nakna tjejer om man själv är tjej. Är ju fortfarande bara ett spel.]

Kommentarer
Postat av: Magdalena

En av de roligaste spelen på pc är playboy the mansion :)

2007-04-12 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback