Vissa straffas direkt, andra lite senare. (tjuvlyssnat.se)

Dagen då Gud bestämde sig för att dra i nödbromsen

Gröna linjen, mellan Kristineberg och Alvik

En välklädd man ~35 och dito kvinna sitter och kelar och småpussas. Mannen tar fram sin mobil, slår ett nummer och ser allvarlig ut. Kvinnan fortsätter att stryka honom över kinden och rufsa i hans hår.
Mannen: Hej älskling! (Lyssnar) Men konferensen är slut i morgon, så jag hinner hämta ungarna på fritids då. (Lyssnar) Ja, men du vet att jag inte kan komma ifrån idag? Jag hinner inte åka hem från Vaxholm, så du måste hämta idag och lämna imorgon. (Lyssnar) Jodå, konferensen slutar strax efter lunch, så jag hämtar dem och är hemma före dig. Har du vattnat gräsmattan? (Lyssnar) Saknar dig också, älskling!
Ur tunnelbanehögtalarna hörs högt och tydligt ?Nästa? Alvik? Slutstation.? Mannen stänger av mobilen och tittar panikslaget på kvinnan bredvid sig.
Mannen: Shit!!! Hon hörde det där!!! Och hon vet att du bor i Alvik!!! Faaan också!!!


Det här är verkligen extremt... ja jag vet inte vad. Det är hemskt, men hur svårt är det inte att inte dra på munnen när man läser det och i huvudet kan föreställa sig hur svinets puls rusar upp och hans ögon börjar snurra av panik?


Kommentarer
Postat av: Dr Nic

Dra på munnen? Du menar dra åt helvete förstås? Sicken gris. Jag hörde talas om ett annat svin som meddelade sin fru att han bodde på hotell i Frändefors när han egentligen sov hos sin älskarinna. När hustrun ringde på morgonen och frågade hur det hade varit så meddelade han att han sovit som en gris hela natten. Hustrun meddelade då att det var himla käckt för hotellet hade nämligen brunnit ner på natten......mowahahahaha

2007-06-15 @ 21:21:50
Postat av: Anonym

det var jag som gjorde föregående inlägg. jag är lite på örat något känslosam. Alltså nedlät jag mig att kommentera Alviks-incidenten :-)) / Dr N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback