Väldigt givande med andra ord.

Innan middagen idag så roade jag mig med att leta upp varenda hyreslägenhetsförmedlare som överhuvudtaget finns i Linköping. Jag känner nämligen att det inte riktigt är min grej att sova på golvet i en gymnastiksal och dela dusch med halva Universitetets överhyperventilerande bimbotjejer. Nu vet jag i och för sig inte hur tjejerna i Linköping är, men man kan ju föreställa sig! [Och ja, jag hoppas att ingen Linköpingstjej som jag lär känna i framtiden läser detta.] Skämt och sido så finns det säkert helt normala, inflyttade, Linköpingstjejer.

Mitt sökande tog mig till oanade jaktmarker. Hittade nämligen mig själv letandes på Adventistsamfundets sida efter vad de hade för bostäder att erbjuda - dagens andakt är för övrigt Flygande Diamanter. Om du sedan önskar fråga något angående Gud, dig själv och saker där omkring kan du höra av dig till Cyberp@storn. Nu var det ju dock inte så att jag trodde att Cyberp@storn kunde hjälpa mig med mitt bostadsproblem så jag surfade vidare.

Hittade en hel del sidor som inte längre existerar samt mailadresser som genast svarade att de inte finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback