Undrar om det finns någon slags box med bara australiensiska miniserier?

Jag hade helt glömt bort att det finns Sommarlovsmorgon. Har inte haft en endaste tanke på det denna sommar. Jag undrar just vad det beror på? Kan det ha att göra med att jag börjar bli vuxen? Förmodligen inte, är mer sannolikt att jag inte tänkt på det för att jag inte sett någon reklam för det i år. Det är i alla fall läskigt, för i vanliga fall brukar jag sitta som klistrad. När jag var yngre så gällde det för hela avsnitten, på senare år så har det bara varit på grund av de bra australiensiska serierna de brukar visa. Är verkligen helt frälst av dem. Det är något med Australien och deras miniserier.

På tal om det så måste jag ju bara få hedersnämna
Salve. Jag älskade Salve! Jag hade kalendern med luckorna och allt! Jag skickade till och med ett brev dit och fick svar. Var ett vykort som det stod Salve på och jag var så glad.

I alla fall så har jag i år inte kommit mig för att kolla in den australiensiska miniserien mer än att jag vet att den handlar om surfing. Gick nämligen förbi TVn i köket härommorgonen då det var på, var även då jag kom ihåg att jag hade glömt bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback