Ny layout: Lilac.

Jag vet inte riktigt hur det gick till men helt plötsligt så fann jag mig själv sittandes och göra en ny layout till bloggen. Jag hittade bilden som är i headern bland sakerna jag tagit med hem från skoldatorn. Minns att jag tog ut den ur min "Drömmen". Utgick i alla fall från den, och nu är jag återigen ägaren av en blogg med rosa tendenser. Är dock stor skillnad på den här och den redan färdiga mallen, plus att min är mer lila än rosa. Får se hur länge den håller. Den är i alla fall mer avancerad än de förra två jag gjorde med tanke på att det denna gång är en bild i headern, inte bara en färgkod. Lustigt nog så hade jag trott att den efter clownlayouten skulle bli mer diskret i stil med blueblog - min första egenhändigt gjorda; men så blev det icke. Den är visserligen inte lika skrikig som clownen, men ändå. Den känns den lila färgen till trots mognare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback