Ni får inte tro att det är så att jag är otacksam!

Fick för övrigt en studentpresent från mormor och morfar på posten idag. Redan efter att ha känt konturerna av det som låg i det tjocka kuvertet så kom misstankarna om vad innehållet var. När jag sedan gått där och klämt under vägen hem från brevlådan och klev över tröskeln var det inte längre någon tvekan. Och visst, när paketet var öppnat så var faktumet klart. Jag hade fått en brodering. Min mormor hade säkert gjort den själv och spänt upp den på en oval ram. Stod Student 2007 och Therese samt en bild på en mössa och lite blommor. Och det var verkligen precis vad jag behövde och ville ha! Är nämligen så att jag har ett skrymsle längst in i min garderob som jag alltid känt har varit lite tråkigt. Men nu så har jag ju det här broderiet att fylla ut det med!

[Fick även hundra kronor.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback