Min allra första blogg. Freaky!

Jag är inte helt säker, men jag tror att jag nyss hittade min första blogg; mitt första försök. Var nämligen inne på en mail jag knappt använder och där bland skräpposten fanns det ett meddelande om att jag hade fått en ny kommentar. Jag har fått ett sådant förut och nu var jag helt enkel för nyfiken för att inte kolla efter. Och jag tror verkligen att det är den första jag började på. Om man läser mitt första inlägg på den här bloggen så nämner jag en tidigare blogg fast att jag inte vet vart den var.

Tror att den här i alla fall är den, det låter som jag skulle ha kunnat skrivit de två inlägg som finns. Läskigt värre. Men ännu värre är att någon läste den häromdagen och då lämnade en kommentar om att jag skulle skriva mer! Det som dock är ännu värre än det är att det senaste inlägget i den bloggen heter "Ännu en dag".
Freaky? Eller hur!
Nu ska jag i alla fall se om jag på något sätt kan komma in på den bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback