Jag och min mobil.

Vi har aldrig haft någon överdriven nära relation. Faktum är att den ofta har varit ojämn. Min mobil har alltid ställt upp för mig, medan jag ofta har försummat den genom att inte märka när den ropar efter mig. Det här är dock något som ska förändras. Vi ska från och med idag bli som en enda enhet. Den ska bokstavligt talat bli som en extra kroppsdel. Den ska alltid finnas där, inom hör- och uppfattningshåll. Den ska finnas så nära inpå att jag bara efter en timme får problem med att stå emot viljan att slänga den utför närmsta stup.
Det på grund av att jag nu har gett ut mitt nummer till många. Dem jag gav det till var inte ett manskönat fotbollslag på träningsläger i hopp om att få scoora åtminstone fem av dem den närmsta veckan, utan till i princip alla andra man kan tänka sig. Är helt enkelt väldigt mycket viktigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback