Hedersomnämnande.

Det här är egentligen emot vad jag vill göra; men jag har blivit lite lätt beroende av en blogg. Ja, det finns såklart fler, men den här är... unik. Jag minns inte hur jag hamnade där, men väl där så fastnade jag. Egentligen så handlar mestadels av innehållet om saker jag varken accepterar eller egentligen vill ha med att göra, sättet de här två skriver på är dock ganska så oemotståndligt - även om det känns som att jag är lite för ung respektive ostockholmsk - ifall du hittar det ordet i en ordlista blir jag väldigt imponerad -  för att riktigt hänga med i alla ord och anspelningar. Men flytet är underbart och det är verkligen... bra. Så därför presenterar jag, aningen stolt:
Lacktås


[Bland deras länkar finns en till en blogg ägandes av någon Kristoffer (blåggen), den är inte helt dum den heller. Den är verkligen speciell, inte som något annat jag läst hitintills i alla fall.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback