- Jag skulle gärna hänga med dig mr Clown, men jag är tyvärr allergisk.

Jag har tänkt på det där med att vara allergisk mot sperma - ja, jag vet: det är dags att hitta en hobby; men det måste ju vara den perfekta ursäkten om man har någon jobbig kille efter sig. Om man sedan tillägger att man är allergisk mot gummi och silikon kan man ju vara säker på att slippa honom i fortsättningen.

---

En annan sak jag tänkt på, det har varit en stressig morgon det måste jag erkänna, är att jag är sjukligt trött på min "clownblogg" - det vill säga färgerna för er som inte läst inlägget om ämnet. Det värsta är att massor av folk har hört av sig och sagt att den är så fin. Känns ju fel att ta bort något som massor av folk gillar. Och ja, jag vet att det är min åsikt som spelar någon roll. Men det är i alla fall lite pirrigt att göra något nytt, förväntningarna kommer ju då att vara så mycket högre. Okej, jag erkänner - jag orkar inte göra om det, tar sådan tid med att hitta rätta färgkombinationerna och så vidare. Men kanske. Om jag får något plötsligt infall av kreativitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback