Resultatet är svindlande.

image133

När jag häromdagen läste om urtidspingvinerna så tappade jag bildligt talat hakan. Det fanns nämligen arter som blev upp till två meter långa. Och ärligt talat, om ni tar några sekunder och funderar på hur mycket två meter är och sedan överför den tanken till en pingvin... Resultatet är svindlande.

Tänk nu på någon i er omgivning som är omkring tvåmeterssträcket, mina egna tankar flög direkt till en i min "gamla" klass som inte var riktigt där men inte långt därifrån, och tänk en pingvin som står med armen runt honom/henne. För att låta som en gammal repig skiva: Resultatet är svindlande.


 


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Tja! Med risk för att låta stroppig, otrevlig och en aning nonchalant - vem faan är du? Alltså, helt ärligt? Berätta... Blir tokig på den där djupa ennuendag-jargongen, berätta kvinna! Var och när har vi träffats? Jag slår vad om att polletten trillar ner så fort jag får något att haka tag i :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback